fredag 23. april 2010

Intet nytt

Som sagt - mitt barn aka mobilen min ble stjålet, måtte erstatte den med vodafone-crap til 20 euro. Bæsj. Men det går egentlig bra, jeg er bare glad for at videokameraet til venninna mi jeg klarte å rote bort in public, dukka opp igjen. Long story.






Hei Leverpostei!! Pluss en litt sur agurk og grovbrød er lik:

God frokost.



Har ingen nye bilder, for - ja. Mobilen. R.I.P

Høre forresten hva som har skjedd på Island. Og i og med at det visstnok har påvirket norden i en ganske stor grad, får jo jeg høre en del spørsmål "Ja, hvordan går det med Norge da?" Vel, jeg er jo her - pluss at det jeg får vite får jeg fra nyhetene, noe jeg skjønner fint lite av. Så jeg har på følelsen de som spør, vet en smule mer enn meg. Men det får jeg jo ikke sagt selvsagt, så jeg bare nikker og smiler, as usual.

Jeg har også innsett - to måneder igjen. 8 uker. INGENting! NADA. Det skremmer meg.




Ingen kommentarer: