torsdag 20. mai 2010

CALOR

Nå har det blitt varmt! Jeg SMELTER. Og nei, det er ikke bare regnet. (shrek) Det gjør så vondt i sjela å sitte inne i klasserommet hele dagen når det er stårlende strandvær utenfor, men alt du må fokusere på er brøker og økonomisystemer. Og gym i dette været - jeg er ikke sikker, men jeg har en sterkt følelse det er et brudd på menneskerettighetene.

Men nok klaging - gjett hvem som feiret 17 mai da?!

5 av de 8 supersøte norske AFSerne


Sjekk pølse og LOMPE!

Så gikk vi i tog, fikk tale, spiste enda mer, sang og spiste vafler.


Det var en feiring arrangert gjennom ambassaden els, så vi møtte også masse andre nordmenn. De var så.. norske! Nei det var helt bizarro. Små barn som ropte "pappaa!", ymse forskjellige dialekter, kunne forstå hva folk snakket om rundt deg. Så jeg glemte meg et par ganger at alle andre kunne forstå hva JEG sier og, jeg er blitt så vandt til å baksnakke folk rett opp i annsiktet, de skjønner jo ikke hva jeg sier. Men her gjorde de visst det.

Men nå skal jeg på AFS camp i Alentejo så dere får ha en superflott fim de semana! falast

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er varmt her og!! 7 - SYV - varmegrader!
Pappa :-)

Kari sa...

Wow, heldige! her er det bare 30 + nå, tar bare såvidt av meg boblejakka i blandt.