torsdag 27. mai 2010

Rápido

Ná blir det ikke mye bilder for jeg sitter pá en slik suuuuperteit portugisisk data. Liksom. Men en liten oppdatering siden det er en stund siden sist. Klokka er 01.13 og jeg sitter egentlig oppe fordi jeg ikke har skole i morra - skal pá AFS camp helt nord i landet. Var pá camp forrige uke ogsá - det var ubeskrivelig bra! Det var en frivillig camp, og jeg fikk velge en region i landet hvor jeg skulle fá bo hos en annen familie i fire dager. Jeg valgte á dra til slik mer eller mindre sór-midten, en av de varmeste regionene i landet. Om dagen var alle AFSerne samla, og vi gikk rundt i byen, dro pá en skole for á prate om AFS, var ute pá safari, surfa, luncha snegler, blekksprut og muslinger, var pá hardrockdeathmetal-konsert i en borg - det var rett og slett en veldig veldig bra helg. Min 4 dagers familien var herlige, kjente det var hardt og forlate dem, og det kun etter 4 dager. Klarer ikke forestille meg nár jg stár pá flyplassen om en máned og skal si hadet. Gud det fóles ut som noen har kastet fóelsene i en blender og glemte á skru den av.

Sá har Kari klart á miste enda en gjenstand - denne gangen var det busskortet. Og det tar sánn 5 ár á skaffe seg nytt, sá ná er jeg litt pissed siden jeg hadde planer om á bruke det ekstra mye de siste ukene mine ved á reise rundt i Lisboa i og med at jeg ikke har skole etter den 8 Juni. Áh jeg blir sá oppgitt over megselv. Uten busspasset vil det koste meg en formue. Jeg finner vel en lósning.

Men ná baerer det snart pá camp - ate logo!

Ingen kommentarer: