tirsdag 12. januar 2010

2+2

eeeer lik fire! Da laerte dere noe nytt i dag og. Nei men det er altsá tiden jeg har vaert her - 4 máneder. Utrolig rart á tenke pá at om en máned er jeg halvveis! Ja, slike innlegg som dette fóler jeg kommer ca en gang i máneden hvor jeg utrykker samme sjokket hver gang, pluss min forundring over hvor fort tiden har gátt men ogsá sá utrolig sakte. Get used to it!

Men en ting - her ser jeg neijegvetikkeALDRI pá nyhetene, sá jeg fár med meg NADA av hva som skjer i verden. Sá her om dagen gikk jeg inn pá dagbladet.no for á ta en sniktitt pá hva som skjer i Norge om dagen. Noe av det fórste som mótte meg var dette:

http://www.dagbladet.no/2010/01/05/kultur/barne-tv/nrk/tv_og_medier/tv/9786730/

LÁ pá gulvet og lo, a serio. Jeg ser Norge er pá randen av kollaps og anarkistyre midt oppe i denne tropevarmen dere er utsatt for om dagen. Fóler med dere.

Men sá var det noen som spurte om jeg fár mattekarakter i ár. Fórste termin (av tre) fikk jeg ikke - noen av laererne velger á ikke sette karakter siden jeg er utvekslingsstudent. Nei du det fikk jeg vite i dag - "b"'en jeg fikk stár for "bom" (som betyr bra, herreGUD hva er det laereren tenker med) Men jeg kommer til á be om det til siste termin i og med at jeg trenger á bestá matten for á fá áret godkjent. Jeg er ikke helt sikker pá denne situasjonen egetnlig, men jeg har ikke lyst á spórre heller - laereren min er totalt merkelig. A serio, hun virker nesten litt redd meg. Men er det aerlig talt noe á vaere redd for er det mattekarakteren min.

Esj, filosofipróve pá fredag. Eg má fera - bjs!

Ingen kommentarer: