mandag 1. februar 2010

Om jeg spiller Janitsjarinstrument? Selvfølgelig..

Ja altså.. NÅ har jeg har blitt kalt inn til forsvaret.. Ehh.. Nei hva skal man si? Først kan man jo prøve å se for seg meg i forsvaret. Jeg trenger vel ikke engang å skrive LOL. Svartfristen var for snart 3 uker siden, men jeg logget inn likevel. Herregud for noen rare spørsmål. Om jeg snakker arabisk, armensk eller ekki ekki pzang zoo boing? Såklart. Om jeg har lyst å tjene i forsvaret? Kanskje.. Men passer jeg psykisk og fysisk til det? Det er strengt tatt en annen sak.

På onsdag hadde jeg teste intermedio, en slags halvårs eksamententamen-ish. Etter en suicidal-førstehalvtime uten å skjønne noenting, tilbrakte jeg den resterende tiden på å skrive små, hysterisk morsomme meldinger til megselv på kalkulatoren. Men dette viktige arbeidet var det litt vanskelig å konsentrere seg om, for læreren stod rett bak meg under hele prøva for å se til at jeg ikke hadde jukselapper i ordboka mi. Åh, vet dere hva som skjedde? Jeg drev og lette etter et ord under prøva - ordet (jegikkehusker) jeg skulle ha fant jeg ikke, men jeg fant oversettelsen for "manneovergansalder". Dette ordet var utrolig morsomt, men der og da hadde jeg ikke tid eller mulighet til å skrike ut i latter og kaste meg på gulvet. Så da jeg skulle finne det igjen etterpå - var det borte! Det eksisterer ikke slik et ord i ordboka mi, verken på portugisisk eller engelsk. Jeg tror the special-bus snart kommer og henter meg.

Men her om dagen skulle jeg overføre bilder, og i alt de organiserte rotet på PC'en min klarte jeg å trykke på feil mappe. Tror dere jeg lo? Vel, jeg kan vel vise hvorfor..



My shortscull-playing girls

Bildemappen fra 2007! Haha, den følgende timen moret jeg meg godt. Savner dere veldig selv om dere ser mer eller mindre totalt superdumme ut alle sammen. Untatt meg da, pois.

Så vil jeg gjerne fortelle om dagens outfit. Ikke for å vise dere min superfashionable stil (for det har jeg ikke), men for å gi dere et lite hint av hvor kaldt der er her. Jeg har bukse (ja Nora de bruker bukse her), vanligesokker, ullsokker, topp, genser, genser, tjukk genser - og det er bare 13 grader. Neglene mine er lilla og blodåra som strekker seg rett på midten ned nesa mi vil visst også se Portugal,  noe som vil si at og Portugal ser den - godt. Før jeg kom hit så man den så og si ikke - men nå får jeg daglige kommentarer om at jeg må ha tegnet på meg med penn med et uhell els. 'Se og bli sett' på HØYT nivå er jeg redd.

Og vet dere hva - nå har mattelæreren min begynt å forvente at jeg gjør noe! *hysterisk-gråte-anfall* Hun gikk rundt for å sjekke om folk hadde gjort leksene i dag, og visst vi ikke har gjort de må vi fylle ut et skjema med navn, dato og grunnen til at vi ikke har gjort de. Og i dag havnet det jammen meg ikke et slik skjema på pulten min og. Fogo.

Men nå skal jeg gå og øve janitsjar'en min. Beijinhooos

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du er morsom Kari

Unknown sa...

veldig morsom

Unknown sa...

Jeg savner deg Kari

Unknown sa...

Savner deg veldig

Solveig sa...

Sá sót du var, Kari! Jeg tror jeg blir nódt til á ringe mamma idag og hóre om det med militaeret.. det er merkelig hvis ikke de har sendt sánn til meg ogsá.. kanskje de ikke vil ha meg.. Phuh! letta!

Kari sa...

Jeg savner deg ooog, Kristin lmb <3

Altsaa jeg ville tatt det som et hint at jeg ikke er behoevd der (for det er jeg ikke) og bare kan nyte resten av livet i disse "varme" stroek... Vinn vinn? :D