fredag 27. november 2009

freeedom

Okey, jeg fóler meg litt som en quitter. Ná mens resten av klassen min har ókonomipróve sitter jeg pá biblioteket og skriver blogg. Jeg har annulert ókonomi slik at jeg slipper á gá til timene, sánn at jeg kan bruke tiden pá á gjóre andre ting. Og tro meg, ALT er bedre enn ókonomi. Det hóres kanskje ikke sá vanskelig ut, men nár alt laereren gjór er á prate uten á skrive noe eller gi oppgaver, fár ikke jeg med meg sá mye. Men jeg har blitt en betraktelig bedre kunstner takket vaere ókonomitimene - notatene mine er fylt til randen med krusseduller. Selvfólgelig ókonomirelaterte krusseduller, hva tar dere meg for.

Jeg fryser fortsatt - og ná har det i tillegg til kulden begynt á REGNE. A serio, HVORFOR la jeg igjen alt som kan kalles gensere og jakker hjemme. Jeg kler meg lag pá lag pá lag pá lag i mine sprudlene sommertopper, fóler meg som Michelinmannen regnbuefeen har spydd pá. A serio.

Og herreGUD - har jeg fortalt om den GIGANTISKE edderkoppen som lever utenfor huset mitt? Det har jeg sikkert, 5-6 ganger, men det ER en GIGANTISK edderkopp som lever utenfor huset mitt og jeg ser den hver gang jeg gár tur med Indy. Hunden som btw drar mer enn Cira nár han gár tur, i tillegg til at han er guttehund og 435 ganger stórre og strekere enn Cira. Help me.
Men tilbake til edderkoppen - jeg trodde jeg hadde sett noe unikt og horrivelt som ingen andre hadde sett fór, men da jeg viste den til de andre bare lo de og sa "is THAT a big spider? You don't have spiders in Norway?" Men denne er stor - den stórste jeg har sett in real life noen gang. HELP me. Jeg tenkte jeg skulle ta bilde av den, men i og med at jeg har en fornuftig gigantisk frykt for edderkopper tór jeg ikke naerme meg den nok til det. Beklager.

Men jeg okkuperer en av de to dataene vi har her pá biblioteket, og siden skolen har rundt 40 000 elever begynner det á bli lang kó bake meg ná.

Até breve, falast!

Ingen kommentarer: