torsdag 11. mars 2010

6 mezes!

Har dere sett tarzan? Tegnefilmen? Jeg har sikkert sett deg 56 ganger, så jeg husker den kanskje bedre enn mange andre, men det er et sted i filmen hvor Jane sitter fast i et tre, og ikke klarer å komme seg noen vei. Så sier hun "nå kan det ikke bli verre" også begynner det å regne. Slik haha-klisje. Slik har jeg det her nede nå, bare at det allerede regna da jeg kom med "nå kan det ikke bli verre" frasen, og nå føles det ut som gud står og tømmer vaskebøtta si i hodet mitt. Og om gud er stor kan jeg ikke si med sikkerhet, men vaskebøtta hans er hvertfall det.

ola eu sou a ana sofi a kari e gorda
Aaw, der hadde lillesøstra mi sneket seg på dataen og lagt igjen noen hyggelige ord. Glad i deg og, banAna.


Warzawa for.. 2 ár siden? Jeg husker sá godt jakka og veska! minneeer (ja jeg sitter litt for mye for tiden og ser gjennom gamle bilder og dokumenter..)

Men meu deus - jeg har vaert her i 6 máneder! ALLEREDE.. Det er et halvt ár det. Eller 182,5 dager. som er nesten like mange dager som det er skoledager (hvertfall hjemme i norge) Sá jeg har pá en máte vaert her et helt skoleár allerede! Saaeert..
Det fóles pá en máte som om jeg skal hjem snart - men jeg har fortsatt en hel termin igjen pá skolen. Mer enn det og, jeg er ikke ferdig med 2. termin enda. Portigisiskpróva i gár gikk bob bob, mattepróva i dag gikk sá IKKE at den ikke fár EN bob engang, og háper filosofipróva i morra gár en smule mer.. bjarne bjarne. JA, jeg har begynt á navngi fremgangen min med saere guttenavn, hva annet kan man forvente nár man kaster en karakter som megselv i et tilfeldig europeisk land et ár pá egenhánd. Det er litt slikt "jeg má vel holde meg til á undre pá hvordan det hadde vaert - resten av livet - for det kommer aldri til á skje". Men sá gjorde det visst det likevel, og 6 máneder etterpá sitter jeg ná her. Livet er awsome

Mas eu vou me deitar, tenho teste de fazer amanhã, e preciso de dormir um pouco. Vai a google tradutor se querem perceber, mas não vale a pena.

Tuddles!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bjarne, Bjarne, Bjarne!

Kari sa...

FINN! finn Finn