tirsdag 23. mars 2010

Masterminds

Nár kokkeguri og horeknut drar pá shoppingspring klarer rett og slett ikke hjernene váre á holde seg unna hverandre. De koser seg i hverandres kompani, og kan resultere i de utroligste ting. Som foreksempel - Colombodag med Solveig pá fredag. Dagens misson var et par ting pá H&M som skulle kjópest og byttes, og der vi vandrer uten mål og mening i herredømme til snoopy og hello kitty (også kalt undertøysavdelingen) finner vi DENNE!
Det var mer eller mindre det styggeste vi hadde sett, og vi skjønte ikke hvorfor de hadde hengt spy på en kleshenger. Det måtte bare kneles ned bak stativene og ta bildes av! "Portugisisk mote" tenkte vi, og lo godt. Så lo vi enda bedre, til det gjorde litt vondt, da vi hørte på andre siden av stativet: "looking får såm slutty ønderwear?" En annen lang historie dere ikke kommer til å få noe ut av, kun jeg og horeknut. Men! Så logger Kari seg på msn dagen etterpå - hvor hun blir møtt av dette!

Jeg hadde ikke ord. Jeg følte litt slik at jeg var på "the truman show" og at alt egentlig bare var en spøk, og at hele verden satt og ventet på reaksjonen min. Sånn føler jeg veldig ofte faktisk, men dette skal jeg spare til psykologen.

Og siden vi er AFSere er vi litt sånn konstant "vi kan da ikke spise dette - nei du det er usunt - jeg er på diett!" Noe som funker de første dagene, til man er sliten og tenker: "jeg er så sliten, jeg fortjener sjokolade - jeg har faktisk GJORT lekser, det må feries (med masse mat) - jeg har akkurat hatt prøve/fått igjen prøve/det var så vanskelig å stå opp i dag! jeg fortjener sjokolade". Men på Colombo klarte vi faktisk å holde oss nogenlunde på den rette vei - kjøpte frukt til dessert! Den var forsovidt dekket i masse sjokolade, men den var mørk! Excuses excuses..

Hvem bryr seg - jeg solte meg i daag! HAH!
Og gjorde lekser da. Skal skrive ikke bare et dikt - men TO portugisisk! Poetiske Kari.. på safari. Por amor de deus. Jeg tenkte jeg skulle høre på et par dype sanger og oversette et par vers til portugisisk. Det blir nok uansett bedre enn mine dikt-ferdigheter i praksis.

Men nå skal jeg ut og sole meg igjen - ate ja! (neida, klokka er snart 22.00, men det gir meg sånn en god følelse å gni inn sydenværet mitt i deres slapsete og kalde tilværelse) Beijinhos!

3 kommentarer:

Line-Pine sa...

Ahahaha! Ikke spar det til psykologen :)

Solveig sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Colobmo var HELDIGG! Jeg trodde jeg skulle dó av latter "ar ju luking fár som slótti ónderwer?". sá sykt random med det vakre undertóyet! Kari, du er genial!

Kari sa...

greit Line, da sparer jeg alt til jeg kommer hjem! :D

Åherregud Solveig, jeg ler fortsatt. Nå kommer vi til å komme hjem til Norge og bli møtt av en vegg av FORFERDELIG stil, jeg har det på følelsen. Slike hint som dette kan ikke være tilfeldig.