onsdag 17. mars 2010

fæle drømmer!

Jeg har så mange fæle drømmer om dagen (eeeh, natten). De sniker seg inn vindusdøra mi når jeg sover (uten å snorke, prate eller synge) og blir bare verre og verre. Den siste var at jeg plutselig var hjemme igjen, og jeg hadde ikke sagt hade til NOEN i Portugal - ikke familien, ingen venner. Og alt i Norge var helt forferdelig - ingen ville ha meg der og jeg var helt miserabel. Men jeg kunne ikke dra tilbake til Portugal heller, der ville de heller ikke ha meg, jeg hadde jo dratt uten et ord. UFF, den kan med hånda på kneet og tre kaker i den andre klassifiseres som et mareritt. Og mer eller mindre ALLE som fortsatt orker å prate med meg/høre på pratet MITT etter 6 måneder her, har fått høre om det. Poor people, alle burde nomineres til herr Nobel.

Og matteprøva i dag (ja - ENDA en! NÅR skal læreren slutte å leke dr. Mengele) gikk jo enda verre enn den forrige - jeg gjorde jo ikke annet enn å sirkle rundt to alternativer på noe jeg håper var avkrysningsoppgaver. Hvem vet.

Men en positiv ting - jeg trenger ikke gjóre historiepróva i morra!! Fordi jeg ikke skjónner noenting - ja nonganger gir det noen fordeler ogsá. Sá lenge det ikke er i forbindelse med suuuuperdumme kantinedama. "VOCES NAO PERCEBEM!!" Jeg kan fortsatt hóre henne som om hun stár over skulderen min as we speak.
Meg og Horeknut móttes "tilfeldigvis" i Sanots en kveld, prate prate prate pá norsk ingen forstár! Jeg DIGGER á stá og vurdere folk rett oppi annsiktet dems pá norsk, de skjónner jo ikke baeret. Stjal bildet til Solveig gjorde jeg og, thanks Horeknut!

Men ná sitter jeg pá skole PC'en, sá det kommer flere bilder senere en gang. Time er det hvert óyeblikk og, sá vi prates, meninhos! Tuddles

2 kommentarer:

Solveig sa...

somos, ou somos tão lindas? acho que somos.. tu também aches? sim, sim? sim? Kokkekuri, sim?

Kari sa...

Sim, pode ser, talvez, tenho quase certeza - NAO! tihi, tou a gozar - somos lindissimas!