onsdag 31. mars 2010

Hvorfor har du ikke horn?

Alle vikinglekene hans hadde jo horn, så hvis jeg var fra Norge, hvorfor hadde ikke jeg det? Haha, da smeltet jeg. Søte portugisiske barn.

Så prøvde jeg og å spille trommer for første gang i mitt liv tror jeg..


Det gikk ikke så bra..

Ellers så langt i min 2 UKER LANGE FERIE (for der har bare en, ikke sant? haha!) har jeg..

...vært på utstilling:

En GIGAsko laget av kasseroller og grytelokk, som visstnok representerte kvinnens plass i samfunnet idag - stå på kjøkkenet og lage mat og samtidig som hun trenger å være på sitt beste heletiden utseendemessig.

En lysekrone laget av..

Veldig rart og en smule genialt. 

 
Og nei, familien min er ikke normal.

...vasket terassen:


Pluss den dobbelt så store som er SÅ stor at den ikke får plass på et bilde! (jeg har ikke bilde..)

Og i dag skal jeg lunsje sushi, møte solveig på Colombo og FORHÅPENTLIG vis få kjøpt oss en Krusher før jeg camper hos henne for natten med yoghurtkvled og freaky-filmer.


Og jeg er fortsatt megselv.

God påske!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud for en kul lysekrone kari:):)

Anonym sa...

Forresten så har jeg utfordra deg på bloggen min, er sånn kjede-greier :)

Kari sa...

Jeg vet - TENK så pratisk!

aaand challenge taken!