fredag 23. oktober 2009

There!

Sånn, da klarte jeg å laste opp de tidligere innleggene etter LITT lenger tid enn jeg trodde det skulle ta. Så nå er det nyeste innlegget tilslutt men det får så være.

Nå tar jeg vegen til AFS camp og jeg tar med meg mine vellykkede lakse og eggbrødskiver. *topchef* Og jeg må bare informere om at det har blitt litt kaldere her nå, regner og 15-20 varmegrader bare. Det er kaldt altså, dere hjemme i Norge kan nok ikke forestille dere slik kulde.

HAHA! ute av sammenheng jeg vet, men jeg kom på det nå så må fortelle. Jeg satt på bussen her om dagen, i en sånn fireseter, og ovenfor meg satt en skikkleig skummelmuskelbuntmann som jeg sverger kunne knekt nakken på meg bare han nøys. Han satt med slikt headset rundt halsen og hørte på "fuckImgonnakillyoumotherfucker"-rap på full guffe, og Kari blir bare mer og mer nervøs. plutselig - mellom et par godt usensurerte sanger kommer ingen andre enn Lady Gaga! Haha, jeg klarte rett og slett ikke holde meg der HAN satt og nynnet til en sang med teksten "cherrycherry boomboom". Plutselig var han ikke så skummel lenger. Så dagen moral er - Don't judge the book by its very very scary cover!

Men ja - nå må jeg gå. Og jeg smiler ved tanken på at jeg egentlig skulle ha økonomiprøve i dag. Men er ikke ferdigpakket og må sette sammen mine fæbiløs smørbrød. Adeus!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har savnet skrivinga di! Men her var den jo! Du aner ikke hvor glad jeg ble da jeg plutselig snublet over den! Eller det vil si så linken på facebook, mens jeg satt ganske stødig i sofaen. Jeg ser for meg turbanhendelsen ganske tydelig inni hodet mitt og enten så gjør jeg det veldig mye morsommere enn det egentlig var, eller så var det faktisk fryktelig morsomt! men så kan det vel være det samme om det bare var i hodet mitt - jeg ble underholdt hvertfall! For et par dager siden så jeg en voksen kontorjobbende (forestiller jeg meg)mann på skysstasjonen som brukte sparkesykkel. Det var sært...

Kari sa...

Haha, jeg kan tenke meg det var temmelig morsomt hadde du vært der og sett det. Sparkesykkel? Haha! Jeg trodde de var utdødd med rompetaska og slengbuksa.